Keresőoptimalizálás stratégiai cél

Mi lesz azokkal a drágán megvásárolt látogatókkal, akik éppen nem válnak ügyféllé? Meglátogatnak és elvesznek majd a ködben? NEM! Hatékony listaépítő stratégiát kell kidolgoznod és elérni a maximális feliratkozást. Szépen lassan, de fel kell építened egy pár ezres listát, akik ismernek és kedvelnek téged.

Folyamatosan ápolnod kell velük a kapcsolatot és a fejükben kell maradnod ahhoz, hogy később a megfelelő pillanatban te juss az eszükbe és a te ügyfeleid legyenek. A legjobb eszköz ehhez egy blog és mellette egy folyamatos email kommunikáció.
Email marketing stratégia tervezés
Első lépésben ki kell találnod mi a célod a listáddal. A cél szentesíti az eszközt, ezért le kell írnod mit fogsz velük tenni, mit küldesz nekik és mit szeretnél értékesíteni nekik.

Keresőoptimalizálás stratégiai cél : Határozd meg röviden mit szeretnél elérni az email marketing segítségével. Példa: 6 hónap alatt 10 ezres listát építek…
Csali : Tervezd meg és készítsd el a csalikat. Írd meg az ebookot, forgasd le a videókat, írd meg az ingyenes email tanfolyam minden egyes részét.
Követő emailek : Írj minimum 20 emailt, amiből az első 8 márkaépítésről, oktatásról és szórakoztatásról szóljon.
Értékesítő emailek : A 80/20-as szabályt követve írj 2 értékesítő emailt. Tipp: Az egyik legyen baráti email, úgy írd meg, mintha egy barátodnak küldenéd és hívd meg kávézni. Ez az email nekem sok ügyfelet hozott.

Leave a Reply